Blog Innej Mamy i Innego Syna. O fajnych miejscach i wydarzeniach. O tym jak oswoić świat, gdy jest się trochę innym...

poniedziałek, 24 listopada 2014

Moda raz jeszcze, czyli co tygrysy lubią najbardziej

O tym, że Inny Syn lubi ładnie wyglądać pisałam już kiedyś tutaj. Wypowiedzieliśmy wojnę wszelkiego rodzaju rozciągniętym koszulkom, niechlujnym spodniom i smutnym dresikom. To, że ktoś postrzega świat w trochę mniej standardowy sposób nie czyni z niego od razu ciuchowego ignoranta i niechluja .Młodemu po prostu zależy. Nie znaczy to oczywiście,że każdy ubiór wzbudza u mamuski jakiś wielki zachwyt i entuzjazm. Noo powiedzmy ćwiczę pilnie tolerancje dla kosmyka z tyłu głowy, czy hip-hopowych upodobań.Nie mówiąc już o tym, że kupowanie ubrań nie jest szczegolnie łatwiejsze od zdobywania ośmiotysięcznikow. Że przesadzam? No, może odrobinę...  Uczę się, że mój syn dorasta, akcentuje swoją niezależność i własne zdanie. Także przez ubiór. Tak ma być. I jestem z tego dumna!
  A że Młody lubi się pokazać, chętnie dał się fotografować swojej siostrze Oli, która dzielnie wspiera brata w modowych poszukiwaniach. Zobaczcie sami...













 Bywa też tak...



8 komentarzy:

  1. Swietna sesja! Wojtek , najlepsze zdjecie to te w zielonej bluzie z kapturem na glowie - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy model. Aby tak dalej. Ostatnio tutaj trafiłam z blogu Binaszka i chyba zostanę Wam kibicować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło Ciebie gościć!

      Usuń
    2. To mi będzie miło Was czytać.

      Usuń
  3. To super, że Wojtek ma swój styl. Chociaż w marynarce mu zdecydowanie najlepiej :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, no to w gajerze rządzi:) przystojniak z tego Wojtka jak się patrzy:)) Co do mody to mi ręce opadają, kupiłam ostatnio Pierworodnemu czapkę, myślałam że modną:), a on mi powiedział, że takiej wiochy to nie będzie nosić!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i staraj się tu człowieku dogodzić młodzieży!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się w zielonej bluzie i ostatnim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń