Blog Innej Mamy i Innego Syna. O fajnych miejscach i wydarzeniach. O tym jak oswoić świat, gdy jest się trochę innym...

czwartek, 11 czerwca 2015

W "Krainie jutra"

Byłem w kinie Cinema City na filmie " Kraina jutra."  Byli bardzo mili pracownicy kina. Nie było  dużo ludzi . Do kina zaprosiłem mamę. Poszliśmy po szkole i co pierwsze zrobiłem, to spakowałem plecak do szkoły na następny dzień.  Kupiłem bilety za własne pieniądze,które sam zarobiłem, bo pomagałem w kawiarni. Film był bardzo ciekawy.

źródło  Internet

8 komentarzy:

  1. Wojtek to miło z twojej strony, że zaprosiłeś mamę do kina:). I najważniejsze, że sam zarobiłeś na bilety. Gratuluję:) Ten film Muszę koniecznie obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  2. no prawdziwy mężczyzna z Ciebie za własne pieniądze mamę zaprosiłeś do kina cudownie.. ciekawi mnie film o którym piszesz może napisz coś więcej o czym jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. super! Jesteś niesamowitym synem! Muszę się wybrać na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Wojtek, jestem pod wrazeniem. Mam nadzieje,ze kiedys moi synowie tez zaprosza mnie do kina ;)

    OdpowiedzUsuń